Avbryt

Gästbok

• 15 apr 2023 Cecilia Jönsson

Hej
    Vi är nya medlemmar hos er p13. Vincent ser framemot träningen imorgon 16/4 men tyvärr kan jag inte anmäla att han ska komma och även på måndag När det ska vara aktivitet . Vi kommer i första hand till träningen på söndag så kanske jag finner någon som kan hjälpa oss Med vänlig hälsning, Cecilia .

• 26 aug 2022 Christian Richter

Hur kommer de se ut med fotbollen i vinter kommer det vara inomhus träningar ?

• 8 maj 2022 Christina Lenander

Hej Madelen !
    Jag såg schemat i sms gruppen, kanon bra 👍
    Har lagt våran tur i kiosken på minnet.

• 8 maj 2022 Madelen Risberg

Peter: ok. Jag har fått namn på några som hade kiosken förra året och dom blir inte schemalagda införstå vändan. Kan komma senare i så fall.
    Skall se hur jag distribuerat informationen på bästa sätt. Kollar med Johannes. Skickade ett schema i grupp-sms-tråden men det kanske inte gick att se?

• 8 maj 2022 Peter Andersson

Hej jag kollade på ett gammalt inlägg. Det är arvid som är min. Kan inte se inlägget på kiosken schemat?

• 8 maj 2022 Madelen Risberg

Peter: vilka är era barn? 😊

• 8 maj 2022 Peter Andersson

Nu är det så att jag och Karin va i kiosken förra året och sen blev det inget mer. Så det kanske är dags för några andra föräldrar att stå.

• 10 jun 2021 Elin Klingwall

Hej allihop! Nu ska vi köra igång med kiosken. Denna lördag 12/6 när -13 barnen spelar sammandrag står vi (Elwins föräldrar) men framöver tänkte jag dela ut uppgiften i bokstavsordning (barnens förnamn) och även efter ålder. Eftersom nästa match (19/6) gäller -14 barnen så blir det alltså Adam och Arvids föräldrar som tar hand om kiosken (två föräldrar rekommenderas så tänker att ifall inte båda föräldrar i samma familj kan vara med ).

Sen är det viktigt om man INTE kan så får man SJÄLV lösa ersättare. Men säg gärna till mig vem det, i sådana fall, blir så jag kan hålla koll på ”listan”.

När jag fått bekräftat att ni kan så skickar jag info om vad som gäller och hur det går till. Annars finns det att läsa sig till under ”dokument”.

Ser fram emot ett bra sammarbete oss föräldrar emellan! Vi ses!